Home → Over ons
Maak kennis met de onderzoekers van het Digital Inclusion Lab
Welkom op de website van het Digital Inclusion Lab, een onderzoeksproject van de Rijksuniversiteit Groningen. Het Digital Inclusion Lab richt zich op vragen rondom de inclusie van verschillende groepen in een steeds digitaler wordende maatschappij, en onderzoekt hoe digitale geletterdheid onder kinderen en kwetsbare groepen wordt geleerd, toegepast, ervaren en vertaald binnen dagelijkse digitale praktijken.
Huidige teamleden
															prof. dr. Marcel Broersma
							Hoogleraar Media en Journalistieke Cultuur						
				
							Journalistiek, Media Studies, Communicatiewetenschap, Geschiedenis						
				|
															dr. Joëlle Swart
							Universitair Docent Media and Journalism Studies						
				
							Veranderend nieuwsgebruik; mediawijsheid; digitale geletterdheid						
				|
															dr. Cigdem Bozdag
							Universitair Docent Media and Journalism Studies						
				
							Media Education and Socio-digital Inclusion						
				|
															dr. Anna Van Cauwenberge
							Associate Research Director European Public Affairs · Ipsos						
				
							Digitale Geletterdheid in de Context van het Gezin						
				|
															dr. Annamária Neag
							Universitair Docent Media and Journalism Studies						
				
							Media literacy; Youth digital activism; Digital inclusion; Vulnerabilities						
				|
															dr. Olga Pasitselska
							Universitair Docent Media and Journalism Studies						
				
							Civic participation, political talk, political discourse, messaging apps, media literacy						
				|
															Alexander Smit
							Promovendus						
				
							Digitale Geletterdheid in de Context van Laaggeletterde Volwassenen						
				|
															Denise Mensonides
							Promovenda						
				
							Digitale Geletterdheid in de Context van het Gezin						
				|
															Rosa Dijkstra
							Promovenda						
				
							Digitale inclusie en migratie in de context van het gezin 						
				|